Bonus Content for State of Decay 2: Daybreak Pack
Daybreak Pack, State of Decay 2 için yepyeni bir oyun modu olan işbirliğine dayalı kuşatma savunmasını sunuyor. En fazla üç arkadaşınızla birlikte son teknoloji silahlarla donatılmış Red Talon askerleri olarak oynayın. Savunmasız bir teknisyen kritik bir uydu rölesini onarırken siz de birlikte tahkim edilmiş konumunuzu gelen zombi sürülerine karşı korumalısınız. Ne kadar uzun süre dayanırsanız, kurtulanlardan oluşan ana topluluğunuz için o kadar çok ödül kazanacaksınız. Her ne pahasına olursa olsun teknisyeni koruduğunuzdan emin olun! Çarpışma boyunca daha güçlü silah ve teçhizatlar içeren düzenli erzak ikmalleri alacak, böylece zombilere karşı gitgide artan bir ateş gücünü açığa çıkarabileceksiniz. Ölürseniz de sorun değil... yeni bir gönüllü ile saniyeler içinde tekrar aksiyona dâhil olacaksınız. *En fazla 3 arkadaşınızla, State of Decay 2 oynamanın yepyeni bir yolu. *Klasik "zombi kuşatması" öyküsünün heyecan verici bir çeşidi. *Yepyeni silahlar, yeni teçhizatlar ve dehşet verici bir yeni kan vebası yıkımı sunuyoruz. *State of Decay 2 topluluğunuza ödüller açmak için prestij kazanın. * 250 Oyuncu Puanı değerinde iki düzineden fazla yeni State of Decay 2 başarısı içerir. *Hayatta kalanlardan oluşan var olan topluluğunuz için risk yok. *İlk olarak State of Decay: Year One Survival Edition'da görülmüş olan gizemli CLEO drone ağını tekrar sunuyoruz. HERKES SAVAŞIR. HİÇ KİMSE AYRILMAZ.