Bombslinger
Acımasız bir haydutken sakin bir çiftlik sahibine dönüşen Bombslinger'ın pançosunu giy ve eşinin cinayetinin ve çiftliğinin yerle bir edilmesinin intikamını eski ekip arkadaşlarıyla birlikte alma arayışında ona katıl. Düşman sürüleri arasında gezerken geçtiğin yollara bombalar döşe ve usülüne uygun olarak oluşturulan seviyelerle, yetenek yükseltmeli karakter gelişmeleriyle ve bir dizi hücum ve savunma öğeleriyle birlikte solo maceralı klasik bomba atma oyununda ustalaş. Solo maceraya biraz ara vermek istediğinde ise 4 oyunculu hareketli ölüm maçı savaşlarıyla arkadaşlarınla mücadeleye giriş!