Bomber Crew: USAAF
ABD Ordusu Hava Kuvvetlerine katılmanızı istiyoruz! Bomber Crew: USAAF DLC paketi, daha önce hiç görülmemiş bir Savaş Alanında, hiç olmadığı kadar çok mürettebatı barındıran klasik bir Amerikan Bombardıman Uçağını içerir! Yeni düşman savaş uçakları ve pilotları ile savaşırken zafere ulaşmak için çabalayın. Bir yandan da, tehlike artık göklerden olduğu kadar denizden de geldiği için aşağıdaki düşmana karşı da tetikte olduğunuzdan emin olun. Acele edin, soğukkanlı olun ve mürettebatınızın bir kez daha geri dönmesini sağlayın! Bomber Crew: USAAF DLC içindekiler: - Klasik Amerikan Bombardıman Uçağı! - Dokuz mürettebat üyesi! - Yeni düşman savaş uçağı türleri! - Denizden gelen ölümcül düşmanlar! - Yepyeni bir Savaş Alanında nefes kesen bir mücadele!