Blues and Bullets - Episode 2
Efsanevi Dokunulmazlar'ın lideri Eliot Ness, şehri Santa Esperanza'nın dönüştüğü yolsuzluk lağımından uzak kalarak geri kalan günlerini kendi lokantasında çalışarak geçirmek istemektedir. Ama işler nadiren planlandığı gibi gider. Çocuklar aniden ortadan kaybolmaya başladığında ve polisler bunu sadece görmezden geldiğinde Eliot, adaleti kendi elleriyle gerçekleştirmeye, huzurlu bir yaşam hayalinden vazgeçmesi gerekse bile her yola başvurarak suçlunun izini bulup adalete teslim etmeye karar verir ve kendini suikastçılar ve serserilerin olağan çatışmaları arasında bulur. Oyuncu, beklenmeyen yerlerdeki çeşitli karakterlerin yardımıyla bu sezonda çıkacak olan Blues and Bullets'ın beş bölümündeki dehşet dolu ve yozlaşmış senaryolarda dosyaları çözmek için ipucu bulma konusunda Eliot'a kılavuzluk etmelidir.