Blue Cat Skin
Nyanza'nın görünüşünü bu eşyalarla özelleştir: Blue Cat Skin Bu eşya Lüks Sürüm paketine dâhildir. Bu eşya Sıfır Altı Kostümü paketine dâhildir.