Bloons TD 5: Odise Modu
Muhteşem yeni Odise modunda Poseidon'un öfkesiyle karşılaşmaya hazırlan! Her hafta Ninja Kiwi ekibi yalnızca en deneyimli kaşiflere layık destansı bir yolculuk hazırlayacak. Tek bir can setiyle donanmış olarak 5 parkura kadar arka arkaya görev al. Mücadelede ustalaşmak ve ödülleri toplamak için gereken şeye sahip misin?