Blood West: Scavengers
Blood West: Scavengers, Blood West'e uzun zamandır beklenen sonsuz roguelite modunu getiriyor! Hiç bitmeyen tuhaf Vahşi Batı'da tanıdık dostlarla ve eski düşmanlarla karşılaşırken ne kadar süre hayatta kalabileceğini gör!