Blood West: Dead Man's Edition
Silahşör / Şaman İkisinin hikayesini de oynayın ve Blood West'in tüm anlatılmamış dehşetini yaşayın! Garip batı efsaneleri, sürükleyici bir gizlilik FPS oyunu olan BLOOD WEST'te ürkütücü korku ile buluşuyor. Lanetini ortadan kaldırıp ruhunu özgürleştirene kadar çorak topraklarda dolaşmaya mahkum olan Undead Gunslinger olun. 3 farklı senaryo, avantaj tabanlı karakter gelişimi ve 20 saatten fazla oyun süresi sizi bekliyor! Blood West: Dead Man’s Promise, sürükleyici gizli FPS aksiyonunun yeni bir hikaye bölümünü sunuyor. Bu bölüm sizi tanıdık bir yere, tanıdık olmayan bir zamanda götürecek. Twen'in babası olarak, Ölüm Tanrısı'na borcunuzu ödemek ve onun habercisi için kayıp ruhları yakalamak zorunda kalacaksınız. Yeni doğaüstü korkular ve onları geldikleri yere geri göndermek için yeni silahlarla başka bir Weird West macerasına hazır olun.