Blood Hunting
Gençken ailesini kaybeden Chase Jones olarak oynuyorsun. Ailene ne olduğunu anlamak için parçaları bir araya getirmen gerekecek. Gerçeği ortaya çıkardıkça ne yapman gerektiğinin farkına varıyorsun. Ne yazık ki, ailene yapılanlardan sorumlu olanlar bu soruşturmaya bir son verebilmek için senin peşine düştüler. Bilinmeyen bir yabancı, senin telefonuna kısa mesajlar göndererek sana yardımcı oluyor. Gerçeği keşfedecek ve bu konuda bir şeyler yapabilecek kadar uzun süre hayatta kalman gerek.