Blood and Guts
Her biri diğerinden daha vahşet dolu üç oyunla katliam arzunu dindir! Bu paket Slain: Back From Hell, Slayaway Camp: Butcher’s Cut ve Super Blood Hockey oyunlarından oluşuyor. Slain: Back from Hell: Nefes kesici piksel tarzı görsellerle, geleneksel ve zorlu bir oyun deneyimiyle ve vahşetle dolu bu arcade dövüş oyunu, heavy metalden epey ilham almış. Duyabileceğin en metal soundtrack de burada! Slayaway Camp: Butcher’s Cut: İntikam için yanıp tutuşan, psikoz hastalığından muzdarip Skullface'i kontrol ettiğin, 80'lerin korku filmlerinin kara mizahına atıf yapan acayip bir bulmaca oyunu. Super Blood Hockey: Klasik 8 ve 16 bit buz hokeyi oyunlarını kendi vahşi tarzıyla yorumlayan bu oyun, atarideki spor oyunlarına bir doz adrenalin ekliyor. Hız becerilerini ve kemik kırmalı vahşiliği bir araya getirerek herkese gücünü göster.