Block & Shot
Block & Shot, çeşitli silahları kontrol etmeniz gereken bir bulmaca oyunudur. Oyunda 50'den fazla ilgi çekici seviye ve birçok farklı konum göreceksiniz. Engelleri aşın ve ana hedefe - altın fişek kovanına - ulaşma yolunda bulmacaları çözmenin yollarını bulun.