Bless Unleashed Günlük Lumena Desteği
Bu Lumena desteğiyle 30 gün içinde 3.500 adete kadar Lumena kazanın. Satın alımla birlikte anında 500 Lumena elde edin, ardından satın alım günü dâhil 30 gün boyunca her gün 100 Lumena kazanın. Günlük 100 Lumena'yı elde edebilmek için giriş yapmak gerekir.