Bless Unleashed: Forged Warlord Paketi Fayda -ları
Forged Warlord Paketi'ndeki özel binek, kostüm, silah görünümleri ve daha birçok içerikle kendi hikâyene yön ver. Bu paket şunları içerir: - Zırhlı War Strider Bineği - Forged Warlord Miğferi* - Forged Warlord Zırhı* - Forged Warlord Silah Seti (Kılıç, Kalkan, Balta, Yay, Asa)* - Kişisel Depo Genişletme Bileti (x3) - Mühürlü Sandık Anahtarı (x3) - Unbinding Scroll (x2) - Kurtarma Parşömeni (x30) - 10.000 Star Seed Kutusu (x3) - 2.000 Lumena * Lütfen unutma, bu kozmetik içerikler bir hesap için bir kere alınabilir ve birden fazla karakter için alınamaz. Bless Unleashed birinci sınıf, yeni nesil, aksiyon temelli, çok oyunculu, çevrimiçi rol yapma oyunudur. Bu vahşi topraklarda yaşayan acımasız ve ölümcül canavarları barındırdığı halde varlığını sürdüren, nefes alıp veren dünyada maceraya dal (ve hayatta kal). Her biri kendine has farklı kombinasyonlarda çarpışma deneyimleri sunan ve çevrimiçi oynanmak üzere tasarlanmış beş klasik sınıftan birini seç. Tehlikeli yaratıklar ve kutsal sırlarla dolup taşan, zengin detaylara sahip dünyayı keşfedip burada hayatta kalmak için ekibini topla. Mühürlü Sandık Anahtarı zindanlarda bulunan ödül sandıklarını açmanı sağlar. Unbinding Scroll, sana bağlı eşyaları çözerek pazarda satmana olanak tanır. Lütfen sadece belirli eşyaların çözülebileceğini unutma. Founder's Pack veya Prestige Durumu'ndaki eşyalar çözülemez. Kurtarma Parşömeni, Ölüm Eşiği durumundan anında kurtulmak için kullanılabilir. Star Seed; ışınlanmak, dirilmek, tüccarlardan eşya satın almak için kullanılan ve pazarda harcanabilen bir oyun içi para birimidir. Lumena, Lumena dükkânından eşya alırken kullanabileceğin sanal bir para birimidir.