BLEACH Rebirth of Souls - Ichigo Kurosaki (Thousand-Year Blood War Arc)
Bu ürün, BLEACH Rebirth of Souls için bir eklentidir. Ichigo Kurosaki (Thousand-Year Blood War Arc), oynanabilir bir karakter olarak eklenir. *Bu ürün aynı zamanda bir set dâhilinde de satışa sunulmaktadır. Mükerrer satın alım işlemi yapmamak için lütfen dikkatli ol.