BLEACH Rebirth of Souls - Ichibe Hyosube
Bu ürün, BLEACH Rebirth of Souls için bir eklentidir. Ichibe Hyosube, oynanabilir bir karakter olarak eklenir. *Bu ürün aynı zamanda bir set dâhilinde de satışa sunulmaktadır. Mükerrer satın alım işlemi yapmamak için lütfen dikkatli ol.