Blair Character Pack
Sahayla uyumlu, ne kadar hoş ve asil bir hanımefendi! Blair ile tanışın ve onun zarif basketbol oyununu deneyimleyin! Bu paket şunları içerir: ‑ Karakter — Blair ‑ Blair Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, paket iade edilemez çünkü tek kullanımlık / geri alınamaz oyun içi öğeler içerir. *Satın alındığında, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Eğer Character Pass’e sahipseniz, Blair belirli bir puan miktarına dönüştürülür.