Black Skylands: Pre-Order Bonus Pack
Black Skylands macerana özel ön sipariş içerikleriyle başla! Oyun için ön sipariş verenlere özel bu bonus paketi, kıymetli eşyalarla ve kaynaklarla heyecanlı yolculuğunu göklere taşıyacak!