"Black Rose Magician" Costume for Yumia
Biraz farklı bir araştırma için gotik elbise kostümü. Yumia için "Black Rose Magician" kostümü eklenir. Not: Kostümler, base building kilidi açıldıktan ve bir Dressing Room yerleştirildikten sonra kullanılabilir. Bu kostüm bonus içerik olup, oyunun "Ultimate Edition" sürümüne dâhil edilmiştir. Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin.