Bizarro Dünya Paketi
Gezegenini kötü kalpli Darkseid’den korumak isteyen Bizarro, Adalet Birliğini kopyalar ve kendi Bizarro Birliğini oluşturur. Dünyanın en kötü detektifi Batzarro, kızgın bayan Bizarra, korkmuş Lantern GreenZarro ve daha bir çoğunun arasına katılın! Daha fazla karakter, araç ve mini kiti açmak için hikaye ve ücretsiz oyun modunda oynayın.