Birdcakes
Uçabilir, cupcake dünyasına adım atın! Bir piknik çok kötüye gittikten sonra cesur bir cupcake kız arkadaşını aç sineklerden korumaya çalışacaktır! Oyun rasgele seviyelere sahiptir; renkli 2D sanat; mükemmel atış kontrolleri; ve pürüzsüz hava hareketi, mutfak ve ötesinde bir deli maceraya hazır olacaksınız. Sineklerle dolu 6 dünyayı dolaşın ve onları güçlü şekerle yok edin. Ama o kadar kolay olmayacak! Bir kez ölün ve baştan sona geri dönün; bu yüzden fırın deposundan yükseltmeleri satın almak ve uçan cupcakes dünyayı kurtarmak için hazır olsun!