Biomutant - Mercenary Class
Paralı asker yalnızca bu DLC aracılığıyla başlangıçtan itibaren oynanabilir özel bir sınıf mühimmattır. Paralı asker başlangıç yeteneği olarak iki elinde silah kullanabilir ve gerçek dünya terimleriyle açıklarsak klasik Katana ve daha kısa Wakizashi kılıçlarıyla donatılmıştır. Yani BIOMUTANT dünyasını en başından klasik samuray görünümlü bir savaşçı olarak deneyimlemenize izin verecek.