Big Eater Course
Oburluk ölümcül olabilir! Normal uyuyan hayaletlerden üç kat daha fazla sayıda sürekli görünen bu hayaletlerle yeni konsepti deneyin. Sıkça güç kazanın ve şu hayaletleri deli gibi mideye indirin. Yiyebileceğiniz kadar çok hayalet yiyin ama şunu sakın unutmayın, asla çok açgözlü olmayın ve güç toplarken daima bir kaçış yolunuz olsun! Tek bir güç ile tüm uyuyan hayaletleri yiyemeyeceğinizi çok çabuk fark edeceksiniz!İleri düzey oyuncular için bu yeni mücadeleyi deneyin ve dünyadaki en yüksek puana siz sahip olun!Eklentinin içinde All You Can Eat Eklenti Paketi ve Sürümü de bulunur.