Beyond Words
Bu oyunu oynayabilmek için iyi düzeyde İngilizce bilmek gerekir. Beyond Words GoldenEye ve TimeSplitters'ın yaratıcıları, roguelike strateji ile kelime oluşturmayı birleştiren ve türüne adını veren Beyond Words ile geri dönüyor. Güçlü kombolar kur, yükseltmeleri aç ve zaferin harf harf yazıldığı bu meydan okumada ustalaş. Güçlü kelime komboları yap, oyunun kaderini değiştiren yükseltmeleri aç ve kararlarınla şekillenen, yaşayan bir bulmacanın içinde yolculuk et. Her seçim, her harf, her hamle önemli. Heceleme Zamanı! Harf puanlarını değiştir, sevdiklerini çoğalt, sevmediklerini yok et ve kendi tarzını konuştur. Her seçimin yolculuğunu şekillendirdiği değiştiriciler, çıkartmalar ve güçlendirmelerle kuralları esnet, hatta çiğne. İmkânsız görünen durumların içinden zekânla sıyrıl ya da isteğe bağlı zamana karşı yarışlarda tempoyu artırıp çılgınlar gibi oyna. Evrimleş ve Uyum Sağla 300'den fazla eşsiz değiştirici ve yetenek: Güçlendirilmiş taş türleri, destek kartları, güç kartları, toplanabilir ögeler ve ayrıcalıklar. Sonsuz kombinasyonlar, yaratıcı stratejilerin için sürprizler ve fırsatlar sunar. Her şey sinerji, kombolar ve zekice oynamakla ilgili. Her kararın oyununun gidişatını kökten değiştirebilir. İlerledikçe genişleyen alet çantan her oynayışında sana yeni olasılıklar sunarak seni ödüllendirir. Mücadelelerde Ustalaş Her oyun tahtası, kelimelerinin değer kazandığı eşsiz bir bulmaca. Değişen kurallar, düzenler ve hedefler seni sürekli gelişen bir taktiksel alanda uyum sağlamaya zorlar. Geleceğe yatırım yap: İleriyi planla, güçlü toplanabilir ögelere giden rotalar yarat ve tam o "usta işi" kelime oyunu için yıkıcı puan komboları hazırlayan bir stratejist gibi düşün. Dişli Düşmanlar 30'dan fazla eşsiz Düşman mücadelesi, kuralları sinsi yollarla değiştirir. Daha da ilerlemeye hazır olduğunda zamana karşı yarışlara, özel kodlu oyunlara veya beyin yakan negatif puanlamanın diğer yüzüne dal. Giderek artan hedefler ve sonsuz oynanış sayesinde, ustalığını kanıtlayabileceğin tatmin edici mücadelelerde hünerlerini konuşturman için her zaman fırsatın olacak. Şimdi Başla, Sonsuza Dek Oyna Tanıdık kelime-taş mekaniği sayesinde kapması kolay, ustalaşması son derece tatmin edici. Hem sıradan oyunculara hem de sıkı stratejistlere kucak açar. İster en yüksek puanları kovala ister akıl almaz sinerjiler dene istersen de kendini harflerin ve mantığın o rahatlatıcı ritmine bırak. Beyond Words, her kelimenin hesaba katıldığı sonsuz bir keşif oyun alanıdır.