Beyond Enemy Lines 2 - Enhanced Edition
Arazinin ve koşulların acımasız olduğu düşman hattının ötesine gönderilen bir ajanın rolünü üstlenin. Karmaşa yaratırken düşmanı araştıracak, tespit edecek ve yok edeceksin. Geniş ve çizgisel olmayan görevlerde sadece yeteneğin ve taktiksel kararların önemli olduğu taktiksel bir deneyim yaşayın!