Better Save Soul
Kasabanın Psikopos'u kimsenin günahsız olmadığını söylüyor ve bu bir gerçek. Ama günahlardan arınılmayacağını kim söylüyor? Yeni dostumuz Euric'in aziz hayalini gerçekleştirmesine ve ruhundaki günah emarelerini temizlemesine yardım edin. Karşılığında size, Zombi İş İstasyonlarının küresel üretim kontrolü için yeni bir teknolojiyi anlatan bir kitap verecek... Almaya hazır mısınız?