Besiege Console
Besiege, orta çağ kuşatma silahlarını inşa edebileceğin ve devasa kaleler ile huzurlu köyleri yakıp yıkabileceğin fizik tabanlı bir yapım oyunudur. Yel değirmenlerini yerle bir edebilmeni, bir tabur dolusu cesur askeri tahtalı köye yollayabilmeni ve değerli kaynakları taşıyabilmeni sağlayan makineler inşa et. İnşa ettiklerini toplara, okçulara ve çaresiz düşmanlarının elindeki tüm silahlara karşı savun. Dev gibi tekerlekli mancınıklar inşa et veya tamamıyla yok edilebilir bir çevrede sakarlık seviyesini arşa çıkararak kaos yarat. Nihai hedefin; olabilecek en yaratıcı ve soğukkanlı biçimde tüm Krallıkların kalelerini yerle bir edip, adamlarını ve hayvanlarını telef ederek topraklarını fethetmek!