Beholder 3
Baskıcı yasalar, daimi gözetleme ve korkuyla her şeyi ve herkesi kontrol eden totaliter bir devlet. Biri sana tuzak kurduğu için Bakanlık'taki rahat masa başı işini kaybeden bir eş ve baba olan Frank Schwarz'ı oynuyorsun. Hapse girmekten kaçmanın tek yolu, yüksek rütbeli bir güvenlik memuruyla anlaşma yapmaktı. Şimdiyse ev sahibi rolünde kiracılarının dairelerine girmeli, kaçakçılık yapıp yapmadıklarını öğrenmeli ve patronunun ortadan kalkmasını istediği herkesi ortadan kaldırmalısın. Aynı zamanda Bakanlık'taki meslektaşlarını ve patronlarını gözetleyip entrikalar çevirerek eski rütbeni geri kazanmaya çalışmalısın. Bakanlık'ta ve ülkede gizlice gücü ele geçirmek isteyen pek çok grup var. Öne geçmek için bu grupları birbirine düşür. Eski hayatına, hatta daha iyisine ulaşabilecek misin? Değişim ve gerçek için mücadele edecek misin yoksa var olan düzeni mi koruyacaksın? İstediğini elde etmek için kimleri feda etmeye hazırsın?