Bir video oyununun içine hapsolmuş bir geliştiricinin hikayesi mi? Küçük bir video oyunu geliştirme şirketi için ofiste çalışan ve hamile karısını desteklemeye çalışan Ethan olarak oynuyorsun. Ethan için sadece normal bir hafta: uyan, işe git, eve gel, yat ve her gün bunu tekrar et. Ama sonra, garip bir şey olur. Ethan gecenin bir yarısı alışılmadık bir telefon alır ve bir şekilde başka bir boyuta ışınlanır. Ethan birkaç sıra dışı denemeyi tamamlamalı ve gerçek dünyaya geri dönmeye çalışmalıdır.