Afil GamesBulmaca ve bilgi
Step into a magical mix of puzzles and charm. Guide the bees through three adventures in the Bee Flowers trilogy, from blooming gardens to royal challenges and the fight to save the land. Take a break at Little Helper Cafe, where cozy puzzles meet culinary fun, and face the mysterious curse in The Cursed Frog, where every move brings new surprises. A perfect bundle for those who love clever puzzles wrapped in enchanting worlds.