Düşman tavşanları bu Ninja kaplamalarıyla kişiselleştir ve tapınak ve kiraz çiçekleriyle dolu sakin bir vadide tavşan deliğini koru. NOT: Bu pakette hem Ninja Kaplama Paketi hem de Ninja Arena Paketi bulunur.