Beat Souls
Capcanlı bir cyberpop dünyasına dal ve yüksek ritimli aksiyonda en yüksek skora ulaşmak için dans et! Müzik ve aksiyon, Beat Souls'da birleşiyor. Bu yüksek ritimli oyunda engellerden kaçınıp en yüksek skora koşarken en tarz komboları oluşturacak ruhları toplamalısın! Muhteşem dans hareketlerini sergileyip harika bir performans ortaya koyarak Rhythm Yokai'yi ışıklar içinde uyumaya yolla! Coşkulu müzikler seni kendine çekerken, sevimli ve renkli anime ambiyansıyla neon cyberpunk stilinin birleşimi, Beat Souls'a kendine has bir görünüm katıyor! "Otomo" yoldaşlarını ruh toplamak için kontrol ederken gelen engellerden kaçınıp sıçramanın zarif dansında ustalaş. Ama dikkatli ol! Gürültü ile karşılaşmak, seni tempodan düşürüp kombonu bozar ve dayanıklılığını azaltır. Eğer dayanıklılığın biterse oyun da biter. Yokai ile dans yoluyla iletişime geçebilen Shrine Maiden Mikoto olarak, zorluğunu ayarlayabileceğin 30 seviye boyunca mücadele et! Noise'u yenmek için yeterince güçlü müsün?