Beast Pack
Doğanın en ölümcül yırtıcılarından ilham alan Beast Kişiselleştirme Paketi, her silaha vahşi bir kamuflaj, üç benzersiz nişangah işareti ve yepyeni bir animasyonlu çağrı kartı getiriyor.