Bear With Me: The Lost Robots
Bear With Me, karanlık olaylarla dolu üzerine tıklamalı macera serisi geri geldi! İşte karşınızda Bear With Me: The Lost Robots – Amber’in kardeşi Flint ve duygusuz dedektif Ted E. Bear’ın yer aldığı tamamen yeni bir tanıtım bölümü. Bear With Me’nin ilk 3 bölümünde yeni karakterler ve zengin bilgiler keşfederek etkinliklere ilerlerken Paper City’nin çetin ve hareketli yer altı dünyasına git. Daha büyük, daha kötü bir gizemi çözmek için ipuçlarını toplarken; karanlık sorgulamalar, alaycı şakalaşmalar ve zorlayıcı bulmacalar mağazada kahramanlarımızı bekliyor. Anımsatıcı bir film müziği, samimi anlatımı ve eşsiz çizilmiş 2 Boyutlu animasyonlu sanat tarzı içeren ve etkileyici bir karanlık film tarzıyla vurgulanmış Bear With Me, oyuncuları, duygusal bir hız treniyle kahramanlarımızın kaderlerini belirleyecek bir yolculuğa çıkaracak.