Beach Buggy Racing 2: Island Adventure
Antik tapınaklar, ejderha istilasına uğramış kaleler ve kıyamet sonrası dondurma stantlarıyla dolu gizemli bir adayı keşfederken, bir rakip takımla eşleşerek kart yarışı becerilerini geliştir. Ay arabaları, canavar kamyonlar ve daha pek çok şeyi aç ve yükselt. Nihai kupa için destansı bir yarışta kırk fazla benzersiz takviye topla ve ustalaş. Beach Buggy Racing 2: Island Adventure, bölünmüş ekran yarışmalı ve oyun kuralı özelleştirmesi ile aksiyonla iç içe, kargaşa dolu bir kart yarış oyunudur. Hikaye odaklı Macera modundan çok etkinlikli Şampiyonalara, adrenalin pompalayan Yarışlara, becerilerde ustalaşan Drift Ataklarına ve daha pek çok şeye kadar oyunun herhangi bir bölümünü tek başına veya arkadaşlarınla bölünmüş ekranda oyna. Daha derine inmeye hazır mısın? Kendi özel oyun modlarını oluştur! En sevdiğin takviyeler, yarış kuralları, tur sayıları ve daha fazlasını ayarla, ardından kural ayarını kaydet ve 8’e kadar yerel oyuncuyla oyna. Zıplayan Tekerler ve Roket Gücü takviyeleriyle 10 turluk bir Yarış mı istiyorsun? Bunu yapabilirsin. 4 arkadaşınla oynayabileceğin kalıcı Polis Takipli Drift Atakına ne dersin? Problem yok. Belki hiç takviye olmadan yarış becerilerini test etmek istersin. Bu da iyi. Senin oyunun, senin kuralların. Alması ve oynaması kolay, ancak ustalaşması zor Beach Buggy Racing 2: Island Adventure, tüm beceri seviyeleri için heyecan verici eğlence sunan hızlı tempolu bir sürüş aksiyon oyunudur.