Be the Zombie
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Gece Avcısının kontrolünü ele geçirin ve hayatta kalan insanları avlamaya başlayın. Son derece kötü zombi avcı olarak diğer oyuncuların oyunlarını işgal edebilir ve hayatta kalma görevlerine daha da büyük korku katabilirsiniz. İşgallerin arkasındaki korkutucu güç olarak şiddetli asimetrik çoklu oyuncu deneyimi yaşayın. Harran'ın gördüğü en kötü kabus olmak için avınızı öldürün ve insanüstü beceriler geliştirin. İyi Geceler, İyi Avlar.