SEGAAksiyon ve macera
PlatinumGames'in en çok sevilen iki oyunun 10. yılını Bayonetta & Vanquish'in yeniden düzenlenmiş ikili paketiyle kutlayın. Bayonetta serisinin doğuşunu kült klasik, orijinal aksiyon macera oyunuyla deneyimleyin. Bayonetta'nın beceri deposundan yararlanarak göksel düşman ordusunu doğrayın, kesin ve kurşun yağmuruna tutun. Bilimkurgu nişancı oyununda DARPA ajanı Sam Gideon olarak oynayın. Var olan silahları tarayıp onların bir kopyasını üretebilen bir deneysel silah olan BLADE ile Sam, ele geçirilmiş uzay kolonisi Providence'a sızıp ileri teknolojili düşman birliklerini yenmek zorundadır.