BATTLETECH - Shadow Hawk Pack
Shadow Hawk Pack'in içinde heybetli Shadow Hawk 'Mech için alternatif bir dış görünüm ve Altın Çağ'da geliştirilmiş çok rollü bir BattleMech vardır.