BATTLETECH Heavy Metal
BATTLETECH dünyasına, orijinal masa oyununda yer alan yedi klasik tasarım ve özel olarak bu genişletme için tasarlanan, daha önce görülmemiş bir ‘Mech de dâhil, sekiz yeni ‘Mech eklendi. Ortalığı daha önce hiç olmadığı gibi altüst etmeye hazır sekiz yok edici silah sistemi ile yeni yıkım yöntemleri seni bekliyor. Heavy Metal, yepyeni bir Flashpoint Mini Kampanya ile ‘Mech aksiyonunu bir üst seviyeye taşıyor. Bir Orijinal ve Yedi Klasik BattleMech: BATTLETECH'in 35 yıllık mirasında yer alan yedi klasik ‘Mech, bu genişletme için özel olarak tasarlanan, tamamıyla yeni ilk ‘Mech ile birlikte zafer dolu bir dönüş yapıyor. Her bir ‘Mech, orijinal masa oyununun tadını ve bilgisini yansıtan eşsiz ekipmanlarıyla birlikte geliyor. Oyunun Kurallarını Değiştiren Sekiz Yeni Silah Sistemi: Sekiz yepyeni silah sistemi, en zorlu rakipleri bile çok farklı şekillerde yenmek için kullanılabilir. Yeni ‘Mech Mortar, BATTLETECH'teki ilk Etki Alanı silahıdır ve tek seferde birden fazla birimi yok edebilir; COIL Beam ise saldıran ateş etmeden önce ne kadar fazla ilerlerse o kadar fazla enerji hasarı verir; hafif ‘Mech'ler için oldukça idealdir. Yeni Flashpoint Mini Kampanya: BATTLETECH efsanesinin iki destansı karakteri, Bounty Hunter ve Black Widow of Wolf’s Dragoons ile karşı karşıya gel. Uzayın derinliklerinden gelen terk edilmiş bir yük gemisi sürüklenerek Periphery'ye girdi; bu geminin sırrı ne ve içindeki gizemli yükün kontrolünü nihayetinde kim ele geçirecek?