BATTLETECH - Flashpoint
BATTLETECH'in bu ilk genişletmesi, paralı asker deneyimine yeni bir oynayış biçimi, derinlik ve 30 saatin üzerinde yeni içerik getiriyor. Karşınızda Flashpoint: Paralı asker görevlerini, takım görüşmelerini, özel etkinlikleri, kritik tercihleri ve nadir bonus ödülleri bir araya getiren, yüksek riskli ve çok yönlü kısa hikayeler BATTLETECH'in son savaşına ve Kariyer Moduna seviye atlatacak. Flashpoint seni Inner Sphere'deki farklı Büyük Hanelerin aralarında yaşanan kan davalarına ve entrikalarına dahil eder ve en dayanıklı paralı asker komutanlarının bile tetikte olmalarını sağlamak amacıyla tasarlanmıştır. Bazı Flashpoint hikayelerinde, beklenmedik hikaye gelişmeleri ve ters köşelerin yanı sıra, oyuncuların görevler arasında onarım yapamadıkları ve iyileşemedikleri peş peşe mevzilendirmeler vardır; diğer hikayelerde ise mevzilendirilebilir BattleMech'lerin kapasitesini sınırlandıran düşman bölgesine sızma sözleşmeleri yer alır. Bu genişletme, hem BATTLETECH'e 30 saatten fazla heyecan verici Flashpoint ekliyor hem de üç yeni ‘Mech (heyecanla beklenen Hatchetman de dâhil), zorlu yeni bir görev türü ve yeni tropikal bir biyom ile birlikte geliyor. Şimdiye kadarki en büyük ve en zorlu BATTLETECH deneyimini yaşatıyor.