BATTLETECH Digital Deluxe Edition
BATTLETECH Digital Deluxe Edition, cesur MechCommander'ların, oyunun resmi müziklerine, BATTLETECH tasarımının iç yüzüne ve çeşitli ekstra ödüllere özel olarak erişmelerini sağlıyor. İÇİNDEKİLER Temel Oyun Dijital Müzik Oyunun orijinal müziğiyle kendini acımasız BATTLETECH evrenine kaptır. Tasarım Kitabı BATTLETECH'in tasarımını ayrıntılı bir şekilde inceleme imkânı veren dijital bir tasarım kitabı. Paradox Interactive forumlarında kullanılabilecek Gösterişli Avatar ve İkonlar. Duvar Kağıtları Bilgisayarının masaüstünü süsleyecek, BATTLETECH evreninden gelen, hoş 4K sanat eserleri. Yıl 3025 ve galaksi, soylu hanelerin BattleMech adı verilen savaş araçlarıyla çarpıştığı ebedi bir savaş döngüsüne sıkışmış durumda. Acımasız bir yıldızlararası iç savaşa doğru sürüklenirken `Mech'ler ve onlara pilotluk eden MechWarrior'lardan oluşan, zor ayakta duran paralı asker ekibini komuta et. Yıldız yolculuğu operasyon üssünü yükselt, derebeyleriyle paralı asker anlaşmaları için görüşme yap, eskiyen BattleMech ekibini onarıp koru ve savaş alanında düşmanlarını alt etmek için yok edici savaş taktikleri uygula. Oyunun özellikleri: SIRAYA DAYALI SAVAŞLARDA `MECH EKİBİNİ KOMUTA ET: 30'dan fazla BattleMech'i çeşitli kombinasyonlarla mevzilendir. Bölge, konumlandırma, silah seçimi ve özel yetenekleri kullanarak rakiplerin karşısında üstünlük sağla ve onlardan daha iyi oyna. PARALI ASKER ŞİRKETİNİ YÖNET: Benzersiz MechWarrior'ları orduna al, onları kişiselleştir ve geliştir. İndirme gemini geliştir ve özelleştir. Teknisyenler, mühendisler ve destek personelinden oluşan ekibini denetle. DEHŞETLİ BİR İÇ SAVAŞTA YERİNİ AL: Zorbalıkla görevden alınmış ve senin harap paralı asker şirketinin desteğiyle tahtını geri almak için acımasız bir savaş başlatan hükümdarın hikayesine kendini kaptır… Tabii kendisine destek olmayı kabul edersen. `MECH'LERİNİ ÖZELLEŞTİR: Birimlerini korumak ve yükseltmek için MechLab'ı kullanarak hasarlı silah sistemlerini, yenik düşen düşmanlardan elde ettiğin savaş ganimetleriyle değiştir. PERIPHERY'NİN ÖTESİNE GEÇMEK İÇİN SAVAŞ: Bir Paralı Asker olarak her türlü görevi üstlenip çeşitli soylu haneler ve yerel gruplarla ün kazanarak geniş alanları katet. PVP ÇOK OYUNCU VE ÇARPIŞMA MODU: Arkadaşlarınla başa baş gitmek için ‘Mech ve MechWarrior Birliğini özelleştir, eşleştiğin rakiplere karşı çevrimiçi rekabet et veya tek oyunculu çarpışma modunda stratejilerini yapay zekaya karşı test et.