BATTLETECH - Digital Deluxe Content
BATTLETECH Digital Deluxe Edition, cesur MechCommander'ların, oyunun resmi müziklerine, BATTLETECH tasarımının iç yüzüne ve çeşitli ekstra ödüllere özel olarak erişmelerini sağlıyor. İÇİNDEKİLER Dijital Müzik Oyunun orijinal müziğiyle kendini acımasız BATTLETECH evrenine kaptır. Tasarım Kitabı BATTLETECH'in tasarımını ayrıntılı bir şekilde inceleme imkânı veren dijital bir tasarım kitabı. Paradox Interactive forumlarında kullanılabilecek Gösterişli Avatar ve İkonlar. Duvar Kağıtları Bilgisayarının masaüstünü süsleyecek, BATTLETECH evreninden gelen, hoş 4K sanat eserleri.