Battlefield Hardline üyeliğiyle daha çok şeye sahip ve güçlü olun. Premium dört genişletmenin hepsini, 12 ilave Battlepack'i, Özel Öğeleri ve dahasını vererek Battlefield'i genişletiyor. Bu yalnızca içerik için bile harika bir fiyat, artı üye olmanın getirdiği ek yararlar var. Üye olarak genişletme paketlerine diğerlerinden iki hafta önce erişim sağlayarak rekabet avantajı kazanırsınız. Ayrıca diğer herkesin sizin bir üye olduğunuzu bildiğinden emin olmak için Premium'a özel kamuflajlar, rozetler ve dahasıyla eşsiz bir Battlefield deneyimi yaratabilir ve tarz sahibi olarak hakimiyet kurabilirsiniz. Ama bu kadarla bitmiyor—ileride duyurulacak daha çok avantaj var, o yüzden bizi takip etmeye devam edin.