Battle Stations Blockade
Tehlikeli sularda bir savaş gemisini komuta ederken taretleri hazırla ve nişan al! Acil bir görevde bir askerî istihbaratı yakalayıp düşmanın gelişmiş silah sistemlerini yok etmek için bir savaş gemisinin komutasına geç! Battle Stations Blockade, voksel tarzında sunulan heyecanlı bir 3D rail shooter oyunudur. Emirlerini al ve ardından tehlikeli sulara açılarak iki taret kontrol et, uçakları vur, tekneleri ve savaş gemilerini yok et, mayınları temizle, paraşütçüleri etkisiz hâle getir ve çok daha fazlasını yap. Ama sağlığına dikkat et! Her taret, hedef yok ederek doldurması gereken bir hasar ölçere sahiptir ve bunu yapamazsan görevinde başarısız olursun. Üst rütbelere ulaşmak için görevlerini tamamla ve savaş gemisi taretlerin için daha iyi silahların kilidini açarak daha da yüksek skorlar elde et. Tek başına oynarken her iki tareti de yönet veya yerel eşli olarak bir arkadaşınla ekip ol!