Battle Puzzle 2048 - Space Girls
Battle Puzzle 2048 - Space Girls, klasik 2048 bulmaca oyununun heyecan verici bir versiyonudur! Eşleşen sayıları birleştirmek, güçlü kombolar oluşturmak ve zafere giden yolda strateji geliştirmek için taşları kaydırın. Mümkün olan en yüksek puanı elde etmek için Sonsuz Mod'da oynayın veya kalkanlar, iyileştirme, taş düşürme veya rastgele yıkım gibi benzersiz bir yeteneğe sahip yedi sevimli ama zorlu uzay kızı düşmanından biriyle savaşın. Rakiplerinizi, taşlarını onlara çarparak ve becerilerini karşılamak için hareketlerinizi dikkatlice seçerek yenin. Seçebileceğiniz beş zorluk seviyesiyle oyun, hem amatör hem de rekabetçi oyuncular için eğlenceli ve ilgi çekici bir deneyim sunuyor. Bu kozmik sevimlileri alt edebilir ve bulmacalar galaksisini fethedebilir misiniz? Kendinize meydan okuyun ve bu heyecan verici yıldızlar arası macerada becerilerinizi kanıtlayın!