Battle for Brooklyn Lüks DLC - Tom Clancy's The Division 2
İkonik Brooklyn'de hikâye odaklı bir macera yaşayın. Lüks DLC Sürümü ile Battle for Brooklyn DLC'sine, Canvas Kıyafeti'ne ve Canvas Silah Kaplaması'na erişin. Dark Zone ve düşman gruplar'ın Manhattan'ı kasıp kavurduğu sırada Brooklyn; nispeten barışçıldır, siviller birlikte çalışabilmekte ve gelişmektedir. Ancak Cleaners nehrin karşısına yerleştiğinden Brooklyn'in kaderi tehlikededir. Tek oyunculu veya çevrim içi eşli oyunculu modda oyna: - Battle for Brooklyn'i kapsayan küçük bir senaryo. - Doğrudan Battle for Brooklyn senaryosuna atılmayı sağlayan 40. seviye takviyesi. - İki yeni isimli, açık dünyalı bölge. - Yeni ve yenilenmiş yetenekler, ekipmanlar ve egzotik eşyalar. - Zula alanı artışı. - Canvas Kıyafeti. - Canvas Silah Kaplaması. Tom Clancy's The Division 2 Battle for Brooklyn, bir Tom Clancy's The Division 2 DLC'sidir ve oynamak için ana oyun gereklidir.