Battle Chasers: Nightwar
Battle Chasers: Nightwar, konsol oyunlarının en iyilerinden ilham alan ve klasik JRPG formatında sunulan, zindanlarda yolculuğa çıkacağınız, sıra tabanlı dövüş ve dünyayı keşfedeceğiniz zengin bir hikaye sunan bir RPG'dir.