Batman - The Telltale Series - Episode 3: New World Order
Penguin'in şiddetli saldırısının televizyonda canlı yayınlanması Gotham City'yi salladı. Bruce ve Batman olarak, yeni ortaya çıkan Arkham Çocukları'nı saran entrika ağının derinlerine ineceksiniz. Bu arada, kapalı kapılar ardında, gizemli Selina Kyle, Bruce'a kendisinden daha fazla şeyi ortaya dökecek. Ve saldırı sonrasında, Bruce'un arkadaşı ve Gotham'ın yeni belediye başkanı, Harvey Dent, tamamen değişmiş bir adam olacak. Geleceğin Bruce Wayne'i - ve Batman - neredeyse yazı tura atılarak belirlenecek bir duruma geldiğinde, kime güvebilebilir? Beş bölümlü oyun serisinin üçüncü bölümü. Bu ek içeriği satın alabilmek için Batman: The Telltale Series - Episode 1 sahibi olmalısınız.