Batman: The Enemy Within - Episode 3
Bruce beklenmedik bir birleşmenin ardından dikkatinin ve bağlılığının farklı bir yöne kaydığını fark eder. Artık, Komiser Gordon ve Amanda Waller arasındaki iktidar savaşında aracılık yapmanın yanında, romantik gönül işleriyle Pakt’a gizlice sızma görevi arasında da bir denge tutturmak zorundadır. Bruce yeraltı dünyasının derinliklerine daldıkça kötü adamların planı da netleşmeye başlar ama çevirdiği dalavereler ağır bir hasara yol açacak mıdır? Beş bölümlü oyun serisinin üçüncü bölümü. Bu ek içeriği satın alabilmek için Batman: The Enemy Within - Episode 1 sahibi olmalısınız.