Bathurst Pisti Paketi
Avustralya'nın ünlü Motor Yarışı Pisti Bathurst, diğer adıyla Mount Panaroma'da yarışmak için iki rota edinmek amacıyla Bathurst Pisti Paketini indir. Ayrıca kaportasında yüksek güç barındıran iki araca, Nissan Skyline GT-R Group A (R32) ile Ford Sierra RS500'e ve büyüleyici Ford Racing Ute'ye sahip olacaksın.