Barbarous: Survivor's Quest - Mage DLC
Bu gizemli DLC'de Büyücüler Loncası'nda yeni büyüsel tehlikeler seni bekliyor. Kilidi aç: - Yepyeni bir harita - Büyücüler Loncası! - 3 yeni bossla yüzleş! - Yeni karakter "Varizz" ile tanış! - Varizz'in eşsiz yeteneğini kullan: Hasar aldıktan sonra hareket hızı artar ve tüm silahların bekleme süresi azalır! - Yeni bir silah keşfet, "Boşluğun Gözü"! - Ekranın içinden geçen dikey bir ışın sal ve devasa hasar ver! Büyücüler Loncası tehlikelerle, güçlü düşmanlarla ve koşunu güçlendirmenin yeni yollarıyla dolu. Büyülü tehditlerinden sağ çıkıp önüne çıkan her şeyi yenebilecek misin?